Lehen abisuak – Premier avis

Lehen abisuak

Eskolako tenoreak

Astelehen, astearte, ostegun eta ostiraletan: Goizetan: 8’45 – 12’15 / Arratsaldetan: 14’00 – 16’30

Haurtzaindegia goizetan : 7:30 – 8:50 arratsaldetan : 16:45 – 18:30 (astelehen, asteart eta ostegunetan). KASU! Ikastola ala haurtzaindegitik ateratzen den haurrak ezin du haurtzaindegira itzuli.   Huts egiteak

Zuen haurra ez delarik ikastolara heldu, baitezpadakoa da 8’35 aitzinkantina eta ikastola abisatzea kantina ez pagatzeko eta erakasleak jakinean izan daitezen.

Ikastola:ikastola.uztaritze@wanadoo.fr/ 05 59 93 09 94

Ikasleen huts egiteak erakasleari zuzenduriko hitz baten bidez justifikatu behar dira (eredua fitxa administratiboetan jasoa duzue).

Informazio xiloak/banetak

Ikasturtean zehar Seaskako zein ikastolako informazioa zuen xiloetan atxemanen duzue. Goiz, eguerdi edo arratsaldetan sar zaitezkete.

Bereiziak diren bikoteen kasuan 2 xilo dira.

Eskolatik ateratze jarraikiak

Ikastolako tenoreetan gertatzen diren psikomotrizitate, ortofonista... hitzorduetara joateko, erakasleari baimen orria eskatu behar diozue eta beterik itzuli.

Prebentzioa

Ikasturte hastapenean edo ikasturtean zehar, Seaskako psikologo eta psikomotrizilaria geletatik pasa daitezke.

Sendagaiak

Ez dugu sendagairik ematen ahal eta ez dira kartableetan uzten ahal.

Orotarik Jantzi guziak markatuak izan behar dira. Ileak estekatuak izan behar dira zorriengatik. Urtebetetzeen gomitak ikastolatik kanpo banatu behar dira.

Jantziak

Jantzi guztiak markatuak izan behar dira usu jantziak norenak diren ez dugulako jakiten (haur, buraso, langile...)

Ileak

Haurrek zorriak harrapatzeko eta besteei pasatzeko arrisku gutiago izanen dute ilea estekaturik eramaten badute.

Urtebetetzeak

Urtebetetzeen gomitak ikastolatik kanpo egin behar dira

Urte on bat desiratzen dizuegu, eta edozein galdera baduzue, ez duda, guregana etorri!

Erakasleak

Premier avis

Horaires

Lundi, mardi, jeudi, vendredi : matin de 8h45 à 12h15 / après-midi de 14h00 à 16h30

Absences

Il est indispensable de signaler l’absence de votre enfant en prévenant avan 8h35 :

l’ikastola : ikastola.uztaritze@wanadoo.fr/ 05 59 93 09 94

Il faut justifier les absences par un mot donné à l’enseignante (vous avez reçu un exemplaire avec les fiches administratives).

Bannettes

Vous trouverez dans vos bannettes les informations de Seaska ou de l’ikastola. Vous pouvez y accéder matin, midi ou après-midi.

Pour les couples séparés il y a deux bannettes.

Sorties régulières

Pour toute absence liée à une séance de rééducation (orthophonie, psychomotricité...) veuillez demander le formulaire à l’enseignant-e et le remplir.

Prévention :

La psychologue et la psychomotricienne de Seaska peuvent passer dans les classes.

Médicaments:

Nous ne sommes pas autorisées à donner des médicaments et ne peuvent pas être gardés dans le cartable.

Habits

Veuillez marquer tous les vêtements pour que nous puissions (enfants, parents, enseignantes) les retrouver.

Cheveux :

à cause de la prolifération des poux, les cheveux doivent être attachés.

Anniversaires:

les invitations d’anniversaire doivent se faire à l’extérieur de l’ikastola.

Prévention La psychologue et la psychomotricienne de Seaska passeront dans certaines classe.

Nous vous souhaitons une bonne année et si vous avez des questions, n’hésitez pas et venez nous voir!

Bonne année ! L’équipe éducative