Lehen abisuak – Premier avis

Lehen abisuak

Eskolako tenoreak

goizetan : 9:00 – 12:00

arratsaldetan : 13:30 – 15:45 astelehenetik ostiralera, asteazken goiza barne.

Ikastolaz Kanpoko Jarduerak

15:45 – 16:45 astelehen, asteart eta ostegunetan soilik

Sustengua edo ikas orena (APC)  erakasle batekin (15:45 – 16:45)

Jarduera bat (musika, arte heziketa, gorputz heziketa...)  edo Akti ludikoak (APM), laguntzaile edo kanpoko animatzaile batekin.

Haurrak 15:45 etan etxera sar daitezke baina APC edo APM hasten badute bukatu arte egon behar dute ikastolan (16:45 arte). Ostiraletan ez da APC edo APMik izanen haurtzaindegia 16:10etan hasiko da.

Haurtzaindegia

goizetan : 7:30 – 8:50

arratsaldetan : 16:45 – 18:30 (astelehen, asteart eta ostegunetan).

Ostitiraletan haurtzaindegia 16:10etan hasiko da. KASU! Ikastola ala haurtzaindegitik ateratzen den haurrak ezin du haurtzaindegira itzuli. ( CCASeko arauak ikus )

Huts egiteak

Zuen haurra ez delarik ikastolara heldu, baitezpadakoa da 9ak aintzin kantina mailez edo telefonoz ( clsh.ekibegia@ustaritz.fr / 05.59.93.20.74) abisatzea eta ikastola (05.59.93.09.94). Abisurik gabe, kantinako kondatua izanen da eta bazkaria ordaindu beharko duzue.

Eskolatik ateratze jarraikiak

Ikastolako tenoreetan gertatzen diren psikomotrizitate, ortofonia… hitzorduetara joateko baimena orria erakasleari eskatu eta bete

Prebentzioa

Ikasurte hastapenean Seaskako psikologoa eta psikomotriziena ikastolako gela batzuetatik pasako dira.

Sendagaiak

Ezin dugu sendagairik eman.

Orotarik

Jantzi guziak markatuak izan behar dira. Ileak estekatuak izan behar dira zorriengatik. Urtebetetzeen gomitak ikastolatik kanpo banatu behar dira.

Urte on ! Heziketa taldea

Premier avis

Horaires de l’ikastola

matin : 9:00 – 12:00

après-midi : 13:30 – 15:45 du lundi au vendredi, mercredi matin compris.

Temps d'Activités Périscolaires (TAP)

Les enfants peuvent rentrer à la maison à 15:45, mais la mairie propose le TAP

Du lundi au jeudi : 15:45 – 16:45

Activités Pédagogiques Complémentaires (APC) avec un enseignant (soutien ou étude)

Activités Périscolaires Municipales (APM) : musique, activités sportives et artistiques ou Acti Ludiques

ATTENTION! Tout enfant qui commence une de ces activités doit aller jusqu'au bout  de l'activité (16:45)

Le vendredi il n'y aura pas de TAP, la garderie commencera à 16h10.

Garderie périscolaire

matin : 7:30 – 8:50

après-midi : 16:45 – 18:30 du lundi au jeudi

Le vendredi la garderie commencera à 16h10.

ATTENTION! Tout enfant ayant quitté l’ikastola ne pourra pas bénéficier du service de la garderie ce jour là (cf règlement du CCAS)

Absences

Veuillez signaler l’absence de votre enfant en téléphonant ou en envoyant un mail au centre de loisir (clsh. ekibegia@ustaritz.fr /05.59.93.20.74) et en appelant l’ikastola (05.59.93.09.94) avant 9h00. Sans appel, le repas de votre enfant sera commandé à la cantine et dû.

Sorties régulières

Pour toute absence liée à une séance de rééducation (orthophonie, psychomotricité…) veuillez demander le formulaire d’autorisation de sortie à l’enseignante et le remplir.

Journées pédagogiques

Seaska organise 2 à 3 journées pédagogiques dans l’année. L’ikastola sera fermée (pas de garderie). Le calendrier des journées pédagogiques vous sera communiqué dans les prochains jours.

Prévention

La psychologue et la psychomotricienne de Seaska passeront dans certaines classe.

Médicaments

Nous ne sommes pas autorisées à donner des médicaments.

Divers

Veuillez marquer tous les vêtements Les cheveux doivent être attachés. Les invitations d’anniversaire doivent se faire à l’extérieur de l’ikastola.

Bonne année ! L’équipe éducative