1. eta 2. urtekoek : ateraldi bat Iturenen.

Urriaren 8 eta 9 an, lehen eta 2. urtekoek ateraldi bat eginen dute Iturenen, Abaraun aisaldian.

Astelehenean 10'30 etan iritsiko gira, askaria janen dugu (etxetik ekarria) eta ganbaretan instalatuko gira.
Oren batetan, bakoitzak ekarri duen bazkari hotza janen du.
Ondotik, joaldunei buruzko bideo bat begiratuko dugu.

Arratsaldean, Aurtitzen inguruan ibiliko gira eta euskal joko kooperatiboetan arituko gira.
Biharamunean, 8'00etan iratzarriko gira, jantziko gira eta zakuak prestatuko ditugu.

9'00 etan gosalduko dugu.
Beste joko batzuk eginen ditugu.

13'00 etan bazkalduko dugu, pixkat jostatuko gira eta autobusa 14'20etan hartuko berriz ikastolara itzultzeko.

Le 8 et 9 octobre, les élèves de CP et CE1 vont à Ituren en sortie scolaire.

Nous arriverons lundi vers 10h30  à l'auberge Abarun.

Après un petit goûter (de la maison) nous nous installerons dans les chambres.  Nous regarderons ensuite un film sur les Joaldun.

13H00 : pique nique (que chaque enfant aura apporté) L'après midi, nous nous promènerons dans le village d'Aurtiz . Nous jouerons à des jeux coopératifs.

Le lendemain, nous nous lèverons vers 8H00, nous nous habillerons et préparerons nos sacs.

9H00 : petit déjeuner 10H00 : jeux 13H00 déjeuner

iturengo karta